REKLAMAČNÍ ŘÁD
Pokud shledá zákazník na dodaném zboží vadu materiálu nebo vadu výrobní,nebo bylo zboží dodáno chybně,nebo pokud byla dodávka neúplná,má zákazník právo podat na takovou vadu v zákonné lhůtě 24 měsíců od obdržení zboží reklamaci.Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákonník-fyzické osoby,Obchodní zákonník-právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců,pokud není přímo u výrobku uvedeno jinak.
Záruku nelze uplatnit pokud:
-byl výrobek poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem.Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
-byl výrobek používán v rozporu s doporučeními na péči o bižuterii.
-se jedná o opotřebení vzniklé běžným používáním.
-se jedná o vady vzniklé špatným skladováním| (např.poškrábáno od jiných šperků).
-se jedná o mechanické poškození.
Upozornění:barevnost produktů se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a odlišné interpretaci barev u různých monitorů.Drobná barevná odlišnost zboží není relevantním důvodem pro podání reklamace.
POSTUP PŘI REKLAMACI.
O reklamaci nás informujte prostřednictvím e-mailu,pomocí kterého se s Vámi dohodneme o způsobu vyřízení reklamace.Zboží zašlete jako doporučenou zásilku na naši adresu,uveďte důvod reklamace a přiložte kopii faktury.Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Reklamované zboží odeslané na dobírku nebude přijato a bude odesláno Kupujícímu na jeho náklady.
Vaše reklamace bude vyřízena v co nejkratším termínu,nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.Náklady na poštovné při oprávněné reklamaci budou Kupujícímu po vyřízení reklamace neprodleně uhrazeny dohodnutým způsobem.